6. heinäkuuta 2019

Über Chic Beauty - Beach please and Modern tropical

Über Chic julkaisi hiljattain  useamman uuden sinkkulaatan sekä minilaatan. He lähettivät mulle uutuudet esitelväksi ja niitä pikkuhiljaa alan julkaisemaan :) Viime kerralla sain itse valita laatat jotka haluan, mutta nyt tosiaan tuli kaikki uutuudet. Tämä saa mun aivot hurttamaan kunnolla! Mä tykkään suunnitella kynsiä jo laattojen ostovaiheessa ja nyt kun ovelle ilmestyy laatat joita en oo edes nähnyt aikaisemmin, saa ne mut hetkeksi toivottomaksi ennen kuin ideoita ilmestyyn mielensopukoihin. 

 BEACH PLEASE 
Tässä laatassa on hauskoja ranta- ja meriaiheisia kokokynnen- sekä yksittäiskuvia. Yksittäis kuvat ovat mulle todella vieraita, tuntuu etten osaa oikein käyttää ja yhditää niitä. Tällä kertaa haastoin itsenäni myös niiden osalta. 


Pohjalla liukuväri Picture Polishin Cherish, Salt water sekä Alice lakoilla, rapu väritetty Eternalilla. Ideana oli yhdistellä kaikkia eri rantaelementtejä. Mmm, ihan kivat ovat mutta ei ollenkaan "mun kynnet" :)


Pitihän sitä nyt leimadecalitkin tehdä. Kuvaksi valikoitui koko kynnen kukkakuva, jonka väritin Color Clubin kirkkailla sävyillä: We liming, One love ja East austin. Kuva itsessään oli jo röpelöinen niin teki vähän sotkuisen näköiseksi leimatkin. Mutta näistä tykkäsin!


UBER MINI: MODERN TROPICAL
Paljon erilaisia kerrostettavia lehtikuviota sekä geometrisia ja pieniä kuvia muutamia. Hoksasin nyt postausta tehdessäni, etten hyödyntänyt näitä kerrostettavia lehtiä ollenkaan vaan huomio kiinnittyi yksittäisiin lehtikuvioihin. Hups! 


Melko perinteisellä idealla lähdin toteuttamaan näitä kynsiä. Pohjalla kaksi kerrosta Picture Polishin Cactusta, jonka päälle leimasin Moyran valkoisella ja mustalla leimauslakka samaa lehtikuviota päällekäin. 


Tässä pohjalla ncLA:n holosarjan harmaata The last siren -lakkaa kolme kerrosta. Ensin leimasin mustalla pilkkukuvioita, jotka jäi mulla aina reikäsiki mutta näihin kynsiin se sopi. Sen päälle leimasin Moyran SP22 turkoosilla leimauslakalla lehtikuvion. Tämä turkoosi ei ollut niin peittävä, kun toivoin sen olevan mutta ei se haittaa. :) Nämä voisin jopa laskea mun tyyliin sopiviksi! 

Kumman laatoista ostaisit itsellesi tai jättäisitkö ostamatta? 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti