5. lokakuuta 2019

Über Chic - Autumn leaves 04 and Hello fall & Spicy pumpkin

Über Chic halusi lähetti mulle kesän lopulla muutamia heidän uutuuslaattoja. Kokosin tähän postaukseen syksyteemaisia kynsiä, joita oon tehnyt kahdella eri leimauslaatalla.

Ensimmäisessä Lovely leaves 4 laatassa on hyvin syksyteemaisesti erilaisia lehtikuviota: on kokokynnen kuviota, kerrostettavia, negatiivia. Tosi monipuolinen kuviolajitelma, joten on mun mieleen! 


Ensimmäisenä mun oli saatava tämä ihana kullankeltainen shimmerlakka Moyralta syksykynsille. Bianca sai päälleen negatiivisen lehtikuvion mustalla Colour Aliken leimauslakalla leimattuna. Yksinkertaista mutta hienoa. 


Tilasin kesällä Colour Alikelta muutaman metallisen neonleimauslakan, joten niitä oli päästävä myös kokeilemaan. Oisko pikkasen päähetä, jos syksyn lehdet olis neonpinkkejä tai -oransseja?! Neonleimauslakat ovat 102 Dance fever sekä 103 We can boogie. Tämä kaksikko löytyy myös CesarsShopista Disco kokoelmasta.

Tässä hauskasta minilaatasta löytyi erilaisia tekstejä syksyyn liittyen. Täällä Suomessa ei tämä PSL hehkutus taida olla niin suurta kuin Amerikassa, joten sen puolesta laatta ei itselle ole niin sopiva mutta laatasta löytyy kyllä muitakin tekstejä ja kuvioita. Huono puoli oli myös, että lähes kaikki tekstit oli myös liian leveitä mun kapeille kynsille.


Olin juuri ostanut itselle Picture Polishin Fall lakan, joten mun oli aivan pakko saada "hello fall" -teksti kyseisen lakan kanssa samaan lakkaukseen. Fallin kanssa samaan sarjaan sopi vihreä PP Forest kultaisineen glittereineen. Lisäksi vähän kultaista leimaa ja mattaus niin nämä oli valmiit ♥



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti