14. syyskuuta 2018

Syksy Picture Polishin lakoin

Viime sunnuntaina Picture Polish julkaisi syksyisen combon erisävyisiä lakkoja. Minähän olin tietenkin julkaisuhetkellä päälläni instagramissa arvostelemassa, että kiva, ei aivan mun juttu, ei kiitos, samanlainen on jo jne. Mikään ei tuntunut heti, että tuo täytyy saada heti mutta hups vain, hetken päästä oli neljä uutta lakkaa tilauksessa. :D Ihan perus näiden julkaisujen kanssa..  


Sage - vihertävän, murretun sävyn takia tämä oli napattava testattavaksi. Virallisissa kuvissa se näyttää enemmän harmahtavalta mutta oikeasti oli paljon hmm, värillisempi? Ei ollenkaan pahan sävyinen, eikä mulla ennestään PP:ltä löytynyt tälläistä. Kynsille mun täytyi laittaa kolme kerrosta, jotta sain riittävän peittävyyden. 


Kako - tilaukseni villikortti. Aika harvoin tulee lakattua kynsille ruskeaa lakkaa mutta tämä yllätti kivuudellaan. Tämä oli juuri sopivan sävyinen mun lämpimään ihoon. Tässä riitti kaksi kerrosta  hyvään peittävyyteen. 


Pooh -  Lämmin keltainen holohitulalla. Keltaiset lakat itselle on aina vähän riski siinä mielessä, että sopiiko ne mun ihon sävyyn. Tämä pooh ei kyllä sopinut itselleni mikä harmittaa. Yritän yhdistää tämän kerran ainakin johonkin lakkaukseen/liukuväriin antaen vielä toisen mahdollisuuden.


Amber ♥♥♥ Tähän ei tarvisi muuta kirjoittaa. Ihan täydellinen, ihana, uniikki (omassa kokoelmassa ainakin). Holoisuus tuli esille tosi hyvin sisätilassa lampun allakin, auringossa voi olla melko hieno :) Jos mietit tämän lakan tilaamista niin suosittelut ainakin minulta jos ei vielä tullut selväksi. 


Mikä on sun suosikki näistä uusista sävyistä? 
Myös niistä mitä en itse tilannut..vielä :) 

4 kommenttia :

  1. Ehdottomasti Sage. Noista muista jäi harmittamaan se, että ne mitä olisin halunnut, mulla on lähes-dupe jo olemassa. Toivottavasti tämäkin merkki ei ala toistaa itseään tulevaisuudessa! Itse en ostanut vielä yhtään näistä, mutta jos ostan, niin Sage on mun valinta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, toivottavasti ei ala tulemaan toistoa :/

      Poista
  2. Mun silmiin Pooh ja Amber näyttää ihanimmilta.

    VastaaPoista