19. syyskuuta 2018

Kahdet liu'ut

Aika yksinkertaisille kynsillä oon mennyt muutamat päivät. Ensin oon päivän pari ollut pelkällä liukuvärillä mutta oon sitten halunnut kokeilla joitain uusia leimoja niiden päälle. Sitten on ollut mahdollisuus putsata kynnet jos ne ei oo oikein sopinutkaan. 


Näissä yhdistin uuden Amberin Autumnin kanssa koska molemmat ovat niin ihanan syksyisiä. Aika erikoinen väriyhdistelmä mutta ei ollenkaan hassumpi. Mulla tuli tästä mieleen kola+tuttufrutti mehujääyhdistelmä mikä ei taas viittaa yhtään syksyyn :D

Leimasin testimielessä Moyran 61 L'amour laatasta tuollaista pitsikuviota, mikä oli hyvin pikkutarkkaa. Silmät meni ihan sikkuralle, kun sitä yritti katsoa ja ottaa selvää mitä siinä on. 


Näissä yhdistin tietoisesti toimivan yhdistelmän: Kitty, Mythical ja Macaron. Kaikki superkimaltavia, että yksistään nämä oli jo tosi siistit. Pari päivää pelkästään liu'ulla kärvistelin, kunnes rohkaistuin kokeilemaan uusinta Moyran leimauslaattaa jonka hankin. 


58 Step by step -leimauslaatassa idea on kiva. Voi yhdistää monikerroksisesti eriväreillä kaikkia erilaisia kuvioita. Harmittaa aina vaan kun Moyran useimmat kuviot on niin isoja ja taiteellisia ettei kokonaisuutta saa millään kynsille tallentteua. Itse aloitin kokeilun yksinkertaisella tähtikuviolla, jossa leimattiin ensin keskusta ja sitten reunat. 

(Alunperin ei ollut tarkoitus kuin leimata pelkät reunat mutta halusinkin kokeilla keskustaakin niin siksi näkyy tuplareunoja :'D)


Nämä tähtikynnet oli pitkästä aikaa yhdet kivoimmista kynsistä vaikka eivät aivan täydelliset olekaan. :) 

5 kommenttia :

  1. ihailin näitä molempia jo instassa, erityisesti sykähdyttää Autumnin ja Amberin yhdistelmä kun se on niin ihanan syksyinen! Tosi hyvin toimii liukuvärinä vaikka onkin aika erilaiset sävyt :) Mua harmittaa kans toi Moyran kuvakoko, pienempienkin laattojen kuvat on mun minikynsille vähän isoja :(( onneks koko kynnen kuviot kumminkin toimii ihan hyvin pienemmilläkin kynsillä. Mut ne isot laatat on mulle kyllä aika toivottomia, kynsille tuntuu päätyvän pelkkiä kuvioiden tyhjiä välejä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)
      Saa kyllä tarkasti aina valikoida ja katsoa mitkä kuviot sopii omalle kynnelle niiden laatoista :)

      Poista