1. huhtikuuta 2017

Maaliskuun kynnet

Maaliskuu meni kyllä hujauksessa ohi. Tosin mulla on jälleen työharjottelu menossa niin sekin osaltansa laittaa päivät sujahtamaan ohi nopeasti. Maaliskuussa julkaisin blogissa kynsiä hiljaiseen tahtiin, jotta tällekin kuukaudelle riittäisi muutamat kynnet ettei aivan hiljaista olisi. Ne eivät siis ole tulossa reaaliajassa tänne. 



Nostin omat suosikki kynnet tuohon kuvakollaasiin isoimmaksi kuvaksi sillä nuo pinkkivioletit liukuvärikynnet voisin tehdä uudelleen ihan milloin vain. Hauska oli myös tehdä nuo pinkit kynnet mustalla kärjellä.


Kivaa huhtikuun alkua kaikille! 
Ettehän ole mennyt mihinkään aprillipilaan? ;)

6 kommenttia :

  1. Noi pinkki/violetit on tosi ihanat

    VastaaPoista
  2. Tosi kivoja kaikki :) mut noi lila pinkit on kyllä kanssa mun lempparit <3

    mun perjaate on aprillipäivänä kyseenalaistaa kaikki :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on ihan sama periaate :D Enkä tykkää jekkuilla muillekaan kun kolahtaa kuitenkin omaan nilkkaa joku juttu..

      Kiitos <3

      Poista
  3. Sulla on ollut kyllä hyvä kuukausi! Nää on upeita kaikki, mutta ehdoton ykkönen on minunkin mielestäni tuo liukuvärilakkaus. Se on niiiiiin järjettömän hieno! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon yksinkertaisia kynsiä oli tällä kertaa. Tässä kuussa on vähän erilaisempia lakkauksia luvassa :) Minä kiitän <3

      Poista