20. helmikuuta 2020

Zoryana cosmetics

Lakat saatu pr-lahjana.

Mä täällä jälleen hymy korvissa asti! Syy tällä kertaa on se, että oon päässyt tutustumaan ensimmäisten joukossa ihan uuteen kynsilakkamerkkiin. Ainutlaatuinen tilaisuus siis!


Kanadalainen perheyritys Zoryana cosmetics otti muhun yhteyttä instagramin kautta, että haluanko swatchata heidän kynsilakkojaan, joita ovat julkaisemassa helmikuussa. Käytiin jonkin aikaa keskutelua puolin ja toisin, pian sen jälkeen mulle oli tulossa paketti, jossa oli omien toiveideni mukaan muutama lakka testiin ja kuvattavaksi.

Kaikki asiat sujui niin hyvin ja ihmiset Zoryanan takana olivat mukavia, etten voinut kieltäytyä näin kivasta mahdollisuudesta. Tälläset on mulle kunnia juttu, että jotku tykkää mun kuvista niin, että he ottavat yhteyttä ja ehdottaa tälläistä juttua. Mulle on jo iso asia, jos mun kuvia jaetaan instassa :)

Mutta siis lyhyesti Zoryana cosmetics on uusi vegaaninen indiebrändi, joka tarjoaa tällä hetkellä käsintehtyjä 10-free kynsilakkoja. Heiltä löytyy niin creme, glitter, shimmer kuin hololakkoja. Heiltä löytyy pian oma verkkokauppa jossa he myyvät tuotteitansa. Tällä hetkellä tuotteita voi ostaa Etsystä. Hinta näyttä pyörivän 9€ luokassa ja postikulut Suomeen tällä hetkellä n. 13€.


Mun paketista löytyi kuusi neon/kirkkaan väristä cremelakkaa. Neonit jos jotku lakat kertoo lakkamerkistä aika paljon. Jos ne on hyviä niin uskoisin muidenkin lakkojen olevan. Sen paljastan, että Zoryana on ainakin onnistunut neoneiden kanssa.

Koostumus näissä kaikissa oli todella tasalaatuinen. Koostumus oli sopivan paksua, jolloin se oli helppo levittää. Hyvän peittävyyden sai kaikilla lakoilla kahdella kerroksella.


ICELAND - kirkas taivaansininen creme. Swatchissa kaksi kerrosta + tc


FROZEN LAKE - vaaleansininen/turkoosi kirkas creme. Swatchissa kaksi kerrosta + tc.


LIBRA - super kirkas neon pinkki. Tämä oli lähes yhdellä kerroksella peittävä, mikä on todella harvinaista neoneilla. Swatchissa kaksi kerrosta + tc.


SAGITTARIUS - neon/kirkas purppuravioletti creme. Tämän kuvan oon ottanut puhelimella, sillä se näyttää enemmän sen oikean sävyisenä kuin järkkäri. Swatchissa kaksi kerrosta + tc.


OCTOBER - raikas neon oranssi creme. Tämä on ennemmin tumma kuin vaalea neon. Swatchissa kaksi kerrosta + tc.


SUMMER KISS - neon keltainen creme. Tämä oli ehkä haastavin koostumus mutta riittävä peittävyys onnistui silti kahdella kerroksella. Swatchissa kaksi kerrosta + tc.

Mä oon ihan ymmyrkäinen, kuinka hyviä neoneita nämä ovat! Tuo pinkki varsinkin ja oranssi ja vaaleansininen. Ei todellakaan tarvitse mitään valkoista alle.  Millä merkillä on teidän mielstä parhaat neonit? 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti