15. joulukuuta 2019

Itsenäisyyspäivänkynnet

Pakko saada avautua vähän... Mua harmittaa ihan hirveästi, etten ole kerennyt tehdä koristeluja kynsille pitkään pitkään aikaan. Tai jos olen jotain kynsille saanut aikaiseksi, se on ollut hyvin yksinkertaista. Pääsyy on rankan syksyn töiden puolesta mutta aina kun mulla on ollut vähänkään voimia ja aikaa keskittyä kynsiin, olen käyttänyt sen ajan swatchaamiseen mikä on juuri sopivaa vastapainoa mun arjelle. Ei ole tarvinnut miettiä mitä tekee, kun on vain sutinut menemään. Oon siis kiitollinen CesarsShopin Satulle, että on mulle näitä swatchjuttuja mahdollistanut ♥ En tiedä olisko pää niin kasassa näin vuoden loputtua jos tätä mieleistä tekemistä ei olisi ollut. Oon siis osaltani pahoillani, ettei ole koristeluja tullut mutta olen myös pahoillani sekä kiitollinen, että kynsipostaukset ovat olleet edes niitä swatcheja. Mulla on hirveä hinku päästä tekemään kaikkia erilaisia ja monipuolisiakin koristeluja ja toivon, että saan siihen ensi vuodeksi enempi voimia ja aikaa. 


Itsenäisyyspäiväksi ryhdistäydyin sillä töissä meillä oli järjestettiin lapsille linnanjuhlat. Halusin osaltani juhlia kynsillä Suomen syntymäpäivää ja sain inspiraation näihin käyttäjältä @jookoskoopos instagramista.


Kynsiltä löytyy ihanaa F.U.N Lacquerin BFF sinistä microglitterlakkaa ja sen juureen aseteltu siveltimellä Gina Tricot Snow valkoista glitterlakkaa. Nimettömistä löytyi strassikoruasetelman alta Moyran Angel dust valkoinen hiekkalakka. Pikkurilleissä ja peukaloissa valkoisen cremelakan päälle piirsin siveltimellä Picture Polishin Kittyllä Suomen lipun. Liput piirettyäni huomasin, että eihän se ole BFF kanssa yhteensopiva täysin mutta mitäs pienistä sävyeroista. 


Olin laittanut kynsien alle Ünt peel off aluslakkaa helpottamaan poistamista mutta nukutun yön jälkeen aamulla osa kynsistä vain tipahteli pois, kun töihin olin lähdössä. Ei muutakuin äkkiä aluslakkaa tippoja kynsille ja irronnut lakka takaisin paikoilleen. Töihin saapuessani olin hukannut kaksi kynttä :D Ei mennyt ihan putkeen. Päivän aikana kynsiä tipahteli lisää mutta se aiheutti lapsissa iloisuutta kun saivat kokeilla hienoja kynsiä itselleen. :) Työvuoron lopuksi annoin yhden lapsen irroittaa/rapsuttaa kynnet kaikista pois. Olisittepa nähneet hänen ilmeet, pienestä se ilo tulee ♥ 


Muutamat helpot joulukynnet olen tehnyt mutta mitkähän keksi THE joulukynsiksi tänä vuonna? Voi olla, että yksiväriselläkin menen koska F.U.N Lacquerin KISS ME houkutteleen hyllyssä ♥