21. helmikuuta 2019

Kiemuraleimat

Miten onnellinen oon, kun vihdoin laattakokoelmasta löytyy kauan haaveilemani Lina Nail Art suppliesin kiemuralaatat Twirls & Swirls 1 ja 2 ♥ Oon aina ihastellut kynsiä, joissa on käytetty kiemurakuvioita. Nämä oli mun ekat Linan laatat ja tilasin ne Hypnotic Polishilta. 15e kpl hinta on aika suolanen mutta tämä kaksikko on ollut pitkään mielessä niin raaskin tilata lopulta.


Testailin paria kuvioita swatchailessani FUNin microhologlitterlakkoja ja ne näytti niiiiin herkuilta, että kimallepohjalla oli jatkettava nyttenkin. Picture polishin Macaron ja Jewels (lopetettu sävy, kannattaa napata esim. Cesarsilta jos sen itselleen haluaa!) on upeita kimallepommeja ja niiden yhdistäminen tuplas mun mielestä sen upeuden. Sopivat täydellisesti yhteen. ♥ 

Kiekurat ovat tästä Twirls & Swirls 02 laatastaja leimattu Colour Aliken mustalla. 



Mua vähän nauratti näitä tehdessä, kun heittäydyin vähän villiksi ja tein joka toisen kynnen liu'un toisin päin. Yleensä pysyn visusta samansuuntaisessa! :'D Mutta näissä kynsissä se toimi kivasti, eikä vastakkaisuus ole niin silmiin pistävä. :) 

3 kommenttia :

  1. Voi vitsit miten nätit! <3 Nuo leimat on kyllä ihan täydelliset, tällaiset laatat huolisin omaankin kokoelmaan ilomielin :)

    VastaaPoista
  2. Linan kiemuralaatat on niin ihania! Niillä on muitakin hirmu kivoja laattoja. Kynnet on taas älyttömän hienot ja tosi kivat tollee et luiku on joka toisessa eri päin :)

    VastaaPoista
  3. Kauniit ja niin tervehdys pitkästä aikaa ehdin kommentoimaan blogeihin

    VastaaPoista