11. maaliskuuta 2015

Gina Tricot - Sea bug, Blue bug and Ocean depths

Pitkästä aikaa vähän swatcheja! Nyt on hajonnut kynsi kasvanut siihen mittaan, että kehtaan näitä taas julkaista. Pitää vain toivoa, että se pysyy ehjänä jatkossa. Mä oon niin herkkä saamaan lohkeamia ja halkeamia. Sitten on aina joku vaate tai hiukset siellä välissä repimässä lisää. Enkä edelleenkään ole hankkinut paikkaustarvikkeita ja kehittänyt sitä taitoa. Mun pitäis hommata joku kynnen korjaaja, vapaaehtoisia? 8) 


Valikoin tälle kertaa kolme duochromea. Kuitenkaan efekti ei pääse vahvana kynsille. Mutta ei niiden upeus kuitenkaan katoa mihinkään. Yllä olevassa tikkukuvassa jokaista lakkaa on lakattu yksi kerros mustan päälle. Halusin kokeilla näyttääkö (erityisesti keskimmäinen sea bug) ne eriltä mustan päällä kuin yksikseen. Suurta ero ei ollut havaittavissa. 

149 Sea bug - Tumma sinivihreä shimmerlakka, joka shiftaa violettiin pullossa. Violettia ei kuitenkaan näy kynsillä ollenkaan. Kynsillä kaksi kerrosta.


123 Blue bug - vihreäsininen shimmerlakka/foil. Duochromisuutta vähän havaittavissa. Kynsillä kaksi kerrosta kera runsaiden sivellinvetojälkien.


75 Ocean Depths - upea turkoosi kera tummemman sinisen shiftauksen. Hento duochromisuus tulee kynsillä esiin. Kaksi kerrosta riitti hyvään peittävyyteen. Siveltimen jäljet jää näkyviin.


Olipas mukava julkaista näitä pitkästä aikaa. Kynsien lakkauksessa mulla oli viikon paussi, kun homma ei vaan kiinnostanut yhtään. Ideat on vähän hukassa, jospa tämä tästä lähtis taas etenemään pikku hiljaa :)

Mikä tästä triosta on eniten sun mieleen? Omistatko jonkun näistä?

10 kommenttia :

  1. Jei, kiva että oot takasin, oonki käyny pari kertaa kurkkimassa että onko mulla menny vaan postaus ohi vai ootko muuten vaan kadonnut :) Toi Blue Bug on mun lemppari ja multa se onneksi löytyykin, aivan ihana lakka! Tosin noi kaks muutakin näyttää herkuilta, muttei ihan Blue Bugin veroisilta mun silmään <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooo, joku sentään mua kaipaillut täällä. :)
      Blue bug on kyllä ihana vihreä lakka. Näytti pirun hyvältä kynsillä, kun käveleskin ympäri kämppää ja välillä huomasin sen kynsillä niin piti jäähän ihastelemaan. Oon vain tosi huono keksiin siihen mitän koristelua. Yhdet kynnet on kyllä tulossa, joissa tuo on pohjalla. :)

      Poista
  2. Ihan hienoja Ginan lakoiksi, tosin ei mitään erikoisia sävyiltään :) kivoja kuitenkin mutta en varmaan itse tarvitse :) mulla on vaan yksi Ginan lakka; White :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo, "peruskauraa" ja dupejakin taitaa löytyä esim. blue bugille opilta.
      No Whitellä pärjää hyvin pitkälle, jos ei muuten välitä ginoista :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Niin on. Minun silmää miellyttäviä sävyjä :)

      Poista
  4. Upeita kaikki! Suosikkia mahdotonta valita, kun kaikki on niin oman tyylisiä sävyjä :)

    VastaaPoista
  5. Vau, ompas upeita! Mä voin olla sun paikkaaja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. *Peukku* Eli ei muutakun käsi pakettiin ja sun tykö kun tapaturma sattuu :D

      Poista