25. elokuuta 2014

Gina Tricot - 13 Silver, 14 Gold and 67 Luxurious

Tähän swatchpostaukseen poimin kolme shimmerlakkaa: hopean, kultaisen ja pronssisen. Odotin näiltä kaikilta samankaltaista käyttäytymistä (en kyllä tiedä miksi, ehkä yhdistin nämä koska shimmer), mutta yksi erosi ominaisuudeltaan joukosta hiukan. Shimmerlakat ovat siitä petollisia, että jos ylimennyttä joutuu puhdistamaan kynsinauhoilta sitä shimmeriä löytyy jokapaikasta puhdistus(yrityksen) jälkeen.

13 Silver eli hopea shimmerlakka. Tämä tarvitsi ainoastaan näistä kolmesta "sisaruksesta" kolme kerrosta lakkaa peittääkseen jotenkuten. Läpikuultavuutta oli havaittavissa edelleen mutta kolmella sai ok tuloksen aikaan. 


14 Gold. Kullan sävyinen shimmerlakka. Tämä tarvi peittääkseen vain kaksi kerrosta. Kynnellä näyttäisi myös, että seassa olisi vähän hopeaa, mutta pullosta en sitä näe. Tämä on yksi lemppari lakka.


67 Luxurious. Tämä lakka tuottaa mulle vaikeuksia. Tämä on pronssin/ kuparin/vähän kultaisen sekoitus, mutta joukossa on hopeaa shimmeriä, joka lievittää tätä toista sävyä. Kerroksia kynsillä on kaksi, joten hyvää tavaraa peittävyydellään. Kauniin värinen, kuvissa/kynsillä taittaa paljon enemmän hopeaan kuin pullossa.


Onko sulla joku näistä kolmesta shimmerlakasta?

27 kommenttia :

  1. No huhhuh kun on nättejä! Mä alan lämmetä Ginan lakoille kokoajan enemmän näiden sun postauksien takia. :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookki! Lämpeminen on hyvä juttu! Ja jos vielä minun takia niin kiitos <3 Tarkotus onki kuvata teille, että nämä on ihan kilttejä lakkoja :)

      Poista
  2. Miulta löytyy nämä kaikki lakat ^_^
    Vaikka kynsillä niitä ei ole paljoa nähty vielä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes! :) Se on muuten ärsyttävää, kun "unohtaa" käyttää kaikkia kivoja lakkoja mitä omistaa. :( Sitte joskus aivan pitää varta vasten ottaa esille niitä lakkoja,että muistaa käyttää :)

      Poista
  3. Ei oo kyllä yhtään mun värejä, vaikka nättejä onki sun kynsillä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sulla pitäs olla lakkakokoelmassa ainaki yks kultainen ja hopea lakka. Kait sulla on? ;)

      Poista
    2. On mulla yks kultanen ja yks hopeinen glitterlakka... :D

      Poista
  4. Nin kauniita lakkoja! Mä oon heikkona just tälläsiin lakkoihin, mut mä en jostain syystä koskaan käytä tälläsiä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä nämä on tälläsiä liian peruslakkoja, että nämä jää kaikkien ihanien kirkkaiden värien taakse. Ainakin mulla käy niin :D

      Poista
  5. Silver on muuten aika kiva! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kiva. Tuo onkin mun ainoa tuollainen tosi shimmerinen hopea :)

      Poista
  6. Sun swatchit Gina Tricoteista on aina niin kivoja! :) Mullakin on tuo Silver ja se saisi kyllä olla peittävämpi, mutta ihan kiva perus hopea. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tykkäät! :) Mukava toteuttaakin näitä kun tietää, että joku näitä katseleekin :)
      Jep! Peittävyys on vähän huono, mutta menettelee :)

      Poista
  7. Ihania!
    Mäkin haluan gina tricotin lakkoja :( en omista kun vaan sen valkoisen lakan, harmittaa kun täällä ei gt:n liikettä ole..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookki! :)
      No mutta onneksi niitä voi tilata edullisilla posteilla Ginan nettisivuilta! Halvempaa kuin maksipostit ;) Kyllä sun pitäis muutama kiva sävy tilata itelle.

      Poista
  8. Ihania noi kaikki ja oi oi ostohimo on iskeä ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii onki! Ja näitä taitaa löytyä ainakin ginalta vielä, jos en aivan väärin muista :)

      Poista
  9. Mä aattelin kokeilla leimata tuolla Luxuoriuksella, koska Metallic ainaki leimaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pitäis alkaa testaileen näitä leimaukseenkin, vielä en oo tainut yhdelläkään kokeilla :o
      Mutta hyvä tietää että Metallic toimii! :D

      Poista
  10. Luxurious löytyy ja harkitsen tuon Goldin ostoa :)

    VastaaPoista
  11. Mulla on kans Luxurious, ja mun mielestä se on tosi kummallinen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai miten kummallinen? Käytökseltään vai väriltä vai?

      Poista
  12. Kaikki on kyllä nättejä :)

    VastaaPoista