3. maaliskuuta 2014

Elastinen @Raahesali

Huhhuh! Meinaa vieläkin tanssijalkaa vipattaa, kun muistelee perjantaita. Ostin viime vuoden puolella liput mulle ja Joonakselle Elastisen keikalle, mitkä annoin sitten synttärilahjaksi hälle perjantai aamuna :) Mä "salaa" kuuntelin Spotifysta Elan levyjä jammaillen toisen tietämättä mitä tuleman pitää. Onneksi lahja oli mieluinen :) Niin mulle kuin ukollekin! 

Mä käyn todella vähän keikoilla. Baareissa on muutaman kerran käynyt kuuntelemassa Cheekiä sekä Jippua vartavasten. Ala-aste ikäisenä kävin katsomassa Uniklubia. Yläasteella riparin/isos ohessa tuli muutaman kerran nähtyä Juha Tapio. Jippua oon käynyt kaksi kertaa kuuntelemassa Raahesalissa, missä Elankin keikka tällä kertaa oli. Kyllä nämä livejutskat antaa mahtavan fiiliksen loppuillaksi ja näköjään seuraaviksi ja seuraaviksi päiviksi. Ei haittaa yhtään :) 


Kyllä olin tyytyväinen lavaesiintymiseen niin lauluun kuin liikkumiseenkin. Ja mitkä lihakset sillä oli käsissä ;) Hyvät biisitkin jätkät veti. Oli sekä vanhaa että uutta tuotantoa. Pojat oli lavalla aluksi vähän hämmästyneitä siitä, että yleisö istua napotti vain penkeissä. Eivät olleet tottuneet sellaisiin keikkoihin, mutta pikkuhiljaa lapset/nuoret lähtivät tanssiin lavan reunalle. Vähän enemmän fiilistä :)

Tuli mieleen yksi juttukin minkä Elastinen välispiikissä kertoi. Jotku kaverit olivat Hesassa kysyneet, että meinaavatko ajaa todellaki vielä samaisena päivänä tänne Raaheen. Noooo, Ela oli siihen vaan sanonut: "Ei se kaukana oo: tästä ajetaan eka Lahteen, siit vähän ylöspäin ja vasemmalle." Tämä sai pienet naurunpurskahdukset yleisössä. :D Tosiaan Helsingistä Raaheen on matkaa sellaiset 600km. 

Ehdottomasti menisin kyseisen herrasmiehen keikalle toistekin. Onko siellä ruudun toisella puolella ihmisiä, jotka ruukaa käydä kuuntelemassa livemusiikkia?

10 kommenttia :

  1. Varmasti ollut upea keikka! :) Ja ihana synttärilahja kyllä, kiva että oli lahjan saajallekin mieluinen! Minä tykkään käydä baari- ja pubikeikoilla silloin tällöin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä mahtava :) Ja ukko ei ollut koskaan käynyt missään keikalla oman muistinsa mukaan, joten jo oli aikakin :)

      Poista
  2. Ihana Elastinen <3 Voi ku pääsis joskus itekkin. Mä en oo ollu ikinä livekeikoilla, paitsi joskus ala-asteella pääsin katsomaan livenä Idolsia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki haluaisin joskus päästä katsomaan jotain live televisio-ohjelmaa. Sais vähän käsitystä miten se homma oikeasti toimii! :) Ela ♥

      Poista
  3. Eipä ole tullut käyty keikoilla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps :) Keikoilla käynti on vähän kulttuuria meidän elämään. Joku teatteri/musikaalikin ois kiva kokea :)

      Poista
  4. EIKÄ! en kestä <3 oon niin kade :D määki olisin tahtonut nähdä tuon upean herrasmiehen ;D<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sitä kelpasi katsoa (ja kuunnella) ;)♥ Mun teki mieli lähtä lauantaina vielä kattoon sitä Kalajoellekin! :D

      Poista
  5. Elastinen olis varmasti ihan piristävää live-nähtävää ja vaikuttaa onnistuneelta illalta!

    Mä aina silloin tällöin harrastelen jotakin baarikeikkoja, mutta taidan alkaa olla jo niin vanha että se tungos ja kännimörinä saattaa joskus vähän häiritä keikoilla - riippuu toki paikasta missä on... PMMP:tä kävin monesti katsomassa ja kuulemassa, mutta nyt on sekin aika förbi... :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli :) Aah..
      Eihän sitä koskaan ole liian vanha, mutta baareissa on kyllä ikävä puoli se ihmisten ylimäärinen ölinä. Mä en oo koskaan PMMP:tä nähnyt livenä. Harmi sinänsä, että taitaa tosiaan olla mahdotonta koskaan kokea sitä. :/

      Poista