6. kesäkuuta 2021

Palm tree nails

Kesäinen teema jatkuu! Kesäkuun ensimmäisen GlamNailsChallengen aiheena oli palmut ja mulla sattui löytymään yksi sopivan kokoinen palmuleimauskuvio, jonka ympärille lähdin kynnet toteuttamaan. En halunnut lähteä taustalle tekemään sitä perinteisintä auringonlasku liukuväriä, joten lopulta päädyin sinivihreään. Mun mielestä se on aika trooppinen väriyhdistelmä!





Tällä hetkellä mulla on käytössä NCLA:N First base - aluslakka, joka on mun mielestä tosi hyvä. Se antaa just sopivan tattumapinnan seuraavalle kerrokselle. Kynsinauhalateksin virassa mulla on vanha tuttu vaaleanpunainen Glisten & Glown CTRL+ALT+DEL, jota joskus hamstrasin useamman pullon. Se vain on niin hyvää mutta onneksi Moyran lateksi on hyvänä jatkajana, kun tämä pinkkiunelma loppuu. Liukuvärit töpöttelen markettien tavallisilla kolmiomeikkisienillä, jotka kastelen ensin vedellä ettei kynsilakkaa imeydy niin paljon sieneen. 




Kynsiltä löytyy:

Picture Polish - Alice, Family, Fresh sekä stamped black leimauslakka
Über Chic - Beach please leimauslaatta




Ei kommentteja :

Lähetä kommentti