2. tammikuuta 2021

Vuoden 2020 kynsikoristelut

Huhhuh.. Eipä tässä vaiheessa pysty enää muuta sanomaan. 2020 vuosi oli ja meni. Itsellä se vuosi meni melkoisessa sumussa. Muistan viime kevään koronasulun, kun kaikki vaan pysähtyi mutta siihen se sitten jäi...Tuntuu että se sulku on mulla itsellä vieläkin päällä. 


Vaikka luulisi, että melkein vuoden kestänyt (ja jatkuu edelleen) vapaaehtoinen kotikaranteeni olisi aiheuttanut sen, että kynsihommille olisi aikaa ollut ja löytynyt mutta jollain tavalla vuosi on ollut hirveän raskas henkisesti, kun on melkeinpä elänyt päivä kerrallaan odottaen, että milloin tämä poikkeustila loppuu ja voi alkaa suunnittelemaankin jotain. Omaksi onneksi olen töissä pystynyt ja saanut käydä ja vakituinen työpaikkakin keväällä pahimman koronan keskellä yllätti positiivisesti. 


Perinteinen kuvakollaasirykelmä vuoden 2020 aikana tehdyistä kynsistä olisi täällä. Tästä en vielä ole luopumassa sillä on mukava palata aina uutta katsausta tehdessä niihin edellisvuoden kynsiin. Koristeluiden määrä on vähentynyt mutta kyllä mulla kynsihommat on ollut koko ajan matkassa. Olen saanut paljon kuvata swatcheja CesarsShopille mm. Bluesky geelilakoista. Niitä on välillä tälläkin puolen vilahtanut. Geelilakkaukset ovatkin olleet vuoden 2020 uusi juttu mistä kyllä olen kovasti tykännyt koska se on antanut ihan uusia koristelumahdollisuuksia, joihin en todellakaan ole vielä kerennyt edes tutustua. 


Kollaaseista löytyy tosiaan kaikki kynsikuvat mitä koneen syövereistä paljastui. Myös ne ei-niin-mieluisat ja swatchleimaukset. Ja selvästi tänä vuonna olen oikeastaan vain leimannut, leimannut ja leimannut. Parit käsinmaalaukset löytyy. Kynsien pituus on pysynyt aika lyhyenä verrattuna edellisvuosiin ja olenkin säästynyt suuremmilta kynsitapaturmilta ehkä juuri sen ansiosta. 







Kiara skyn Gelly tipseillä kerkesin leikkiä kolme kertaa. Käytön jälkeen totean aina ettei pitkät kynnet ole mua varten vaikka ovatkin olleet aina vain toisessa kädessä :D  


Toivon, että alkaneen vuoden aikana voin ja pystyn jatkamaan tätä harrastusta ja valitsen välillä jotain muuta koristeluja kuin leimausta ;) 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti