22. marraskuuta 2020

Jouluiset geelilakkaukset

Joulu tulla jöllöttää, joten pitäähän se kaivaa joululakat ja ne jouluiset leimauslaatat esille. Sain CesarsShopista syksyllä kuvattavaksi Blueskyn talvisen geelilakkakokoelman minkä innoittamana oon nyt viikonloppuna tehnyt kahdet eri geelilakkaukset.

Mulla ei ole koko syksynä ollut juurikaan minkäänlaista innostusta koskea kynsitavaroihin vaikka välillä olen ostanutkin uusia kynsijuttuja. Ehkä tässä koronan vuoksi on opetellut välttelemään kaikkea mahdollista keväästä saakka; ihmiskontakteja, tarpeetonta kaupassakäyntiä, kynsikoristeluja...mutten syömistä! 



Instagramissa tuli joku päivä vastaan joulukuun #glamnailschallenge. Silmäilen joka kuukausi aina aiheet läpi, että josko sieltä jotain kivoja ideoita saisi itsellekin. Ja niiden aiheiden pohjalta olen nämäkin kynnet tehnyt, googlen kuvahaku vieressä. Kun ei ole pitkään aikaan lakannut kynsiä sallin itselle kopioida muiden kynsiä. 


Näissä kynsissä olen käyttänyt Blueskyn punaista Banskoa uudesta talvikokoelmasta ja Auroraa hopeista kirkaspohjaista glittergeelilakkaa. Valkoiset olen maalannut käsin siveltimellä Blueskyn leimausgeelilakalla joka hauskassa pienessä tuubissa. 



Näiden pohjalta löytyy vaaleanharmaa Shanghailander sekä punainen Aspen snowmass. Orjanlaakereissa käytin samaista punaista, vihreää Cortina D'ampezzo ja valkoisina täplinä valkoista leimausgeelilakkaa. 


Ehkä näitä kynsiä tehdessä sain pienen lakkauskärpäsen puraisun ja innostun tekemään enemmänkin (jouluisia) lakkauksia. Ainakin toivon niin ♥ 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti