12. huhtikuuta 2016

Gelato with black lace

Mustat pitsiset Milv-siirtokuvat on poltellut laatikossa jo jonkin aikaa. Vihdoin päätin uhrata osan niistä, sillä muutama kuvio jäi vielä jäljelle toisiin kynsiin. Ostin kynsikirpalta jonkin aikaa sitten yhden uuden Picture Polish lakan. Gelato sopii just hyvin ruskettuneen ihon kanssa, joten mulle tämä on vähän huono valinta :) Ei vaan onhan tämä nätti sävy ilman sitä ruskettunutta ihoakin. Gelaton päälle laitoin China Glazen Fairy dustia tuomaan vähän blingiä mutta ei se oikein näy tuon hallitsevan pitsin alta.


Tämä sävy oli vähän sellanen, ettei passannut mun punertavalle iholle. Tää taitaa jatkaa matkaa jollekin toiselle. Kuka haluaa? :D

8 kommenttia :

  1. Kävisköhän tuo sävy sitten mulle, kun kerran oon tulkinnut omaavani keltapohjaisen ihon. :D Ymmärtääkseni keltapohjaiselle iholle käy lämpimät sävyt ja punapohjaiselle taas kylmät, missä ei mun mielestä taas ole minkäänlaista logiikkaa. Toisaalta vaikka vaikutan keltapohjaiselta, kyllä munkin iho sieltä täältä punertaa. Tästä syystä lakkailen yleensä sillä, mikä näyttää kivalta muuten, kun ei näistä ota selvää! :D

    Mutta niin, ihana lakka ja pitsiin ei voi koskaan olla rakstumatta. ♥ Ja kyllä tuo mun mielestä sun ihoonkin passaa nätisti, ainakin kuvissa. :)

    VastaaPoista
  2. Tulipa nätit kynnet! Gelato on kyllä kaunis sävy, mutta ei sovi mullekaan =) Tuo pitsi on muuten ihanaa! Mä olen ihan ihastunut pitsikynsiin, mutta mulla ei ole vieläkään pitsilaattaa tai siirtokuvia. Pitää ryhdistäytyä =S

    VastaaPoista
  3. Kivan värinen tuo Gelato, mutta ei sopisi munkaan iholle. Tosi kivasti sopii kuitenkin nuo leimat Gelatoon :)

    VastaaPoista
  4. Eipä sopisi Gelato munkaan iholle mutta joka tapauksessa aivan ihana lakkaus. Mustat pitsimilvit toimivat hienosti Gelaton kanssa :).

    VastaaPoista
  5. Ei ainakaan noiden MILVien kanssa huomaa, että ei passais sun ihonsävyyn. :)

    VastaaPoista
  6. Oi, mikä ihanuus! Mun mielestä sävy ja yhdistelmä sopii sulle hyvin, mutta jos välttämättä haluat lakasta luopua voin uhrautua 😉

    VastaaPoista
  7. Ihanat taas kerran! Ja lakka on ihana myös <3

    VastaaPoista