1. helmikuuta 2016

Tammikuun kynnet

Vuoden ensimmäinen kuukausi on mennyt todella nopeasti, kun on ollut mukavaa tekemistä. Vaikka kuukauden useimmat päivät kuluivat koulun penkillä ei se ollenkaan oo haitannut. Ja kynsiäkin oon kerennyt tekemään joten kaikki on paremmin kuin hyvin. :)

Yhdeksät kynnet julkaisin blogiin kuukauden aikana ja pääpaino on ollut selvästi leimaamisessa. Vuoden vaihteessa on niin monta uutta leimauslaattaa kotiutettu ettei ihmekään. Nyt himottais tulevien synttäreiden kunniaksi tilata clear jelly stamper, se pehmeämpi versio...



Ei varmaan yllätyksenä tule, että parhaimmiksi kynsiksi itse valikoin nuo siluettikynnet. Tosin geishaliukukin näyttää näin jälkeen päin tosi kivalta ja nuo siniset myös. Hyvä kynsikuukausi siis ollut! :)

Mitkä nousee sun suosikkikynsiksi?

7 kommenttia :

  1. Mun lemppareita oli karahkakynnet ja pinkit kynnet. :)

    VastaaPoista
  2. Siluettikynnet ja siniset on kyllä munkin ehdottomat lempparit! Niin upeat molemmat, mutta niin on kyllä nää kaikki muutkin ♥

    VastaaPoista
  3. 1,2,3 ja 7. <3 Siinä olisi mun suora. <3 Aivan upeita kynsiä!

    VastaaPoista
  4. Mun suosikit on 1 ja 4, ne on ihan huikeita!

    VastaaPoista
  5. 4 on yllättäen mun suosikki :) upeita ovat kyllä kaikki!

    VastaaPoista