15. huhtikuuta 2015

Silver-blue gradient

Tänään sattui tulemaan pitkästä aikaa mieluista postia. Tai se siis saapui juuri sopivaan väliin. Helmikuun puolessa välissä puolen vuoden tauon jälkeen, valikoin uusia testituotteita Born Pretty Storesta. Tänään ne vihdoin saapui, eihän siihen mennyt kuin "vain" kaksi kuukautta. Oikeastaan ne lähetettiin helmikuun viimeinen päivä, joten 1,5kk oli matkustamisaika. Yleensä mulle nämä testituotteet ja itse maksetut tuotteet on tulleet melko vikkelästi. Tällöin puhutaan muutamasta viikosta. 


En todellakaan muistanut enään, mitä kaikkea olin tilannut ja taisinkin ihan vähän aikaa sitten yhteen blogiinkin kirjoittaa,etten ole aikaisesksi saanut tilattua yhtä tuotetta mikä mulle nyt tulikin testituotteissa :D Hyvä muisti ja niin edespäin. 

Näin jälkeen päin muistan, että juurikin nämä kokokynnen tarrat olivat villikortti-valinta. Minä jos kuka inhoan kaikkia koko kynnelle aseteltavia juttuja. Ne kun on aina rutussa tai eivät istu kynnelle tai yleensä ne on niin kamalia. Mutta nämä herätti mun kiinnostuksen!


Kerkesin liimata jo asettaa yhteen sormeen tarran, kun muistin että "ainiin niin ne persketeen kuvat". Tuosta kollaasin viimeisestä kuvasta näkee, että tarrat on vähän läpikuultavia. En kuitenkaan pistänyt tarrojen alle muuta kuin kerroksen aluslakkaa. Tarroissa oli hyvä liimapinta ja aseteltavuus oli helppo. Joitain ruttuja/kupruja sain kuitenkin jälkeeni kynsien kärkeen. Eipä ne kuitenkaan silmiinpistävästi erotu.


Mä kyllä voisin ihan hyvin tilata muissakin väreissä näitä pelastamaan just tälläisiä "haluan uudet kynnet mutta en jaksa tehdä" -päiviä :) Emmä näitä ite huomais tarroiksi, jos jollain muulla olisi. Vai huomaatteko te?

24 kommenttia :

  1. En kyllä tarroiksi tunnistanut! Tosi nätit ja hyvin laitettu kynsille :)
    Mulla takkuilee vähän yhteistyö BPS:n kanssa, kun oon laittanu sinne viestiä pari kuukautta sitten eikä vieläkään oo vastattu. Ei onneksi tilausta koske, vaan laitoin linkit heille, mut oishan se vastaus silti ihan kiva.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Yllätyin itseki.
      voi ei, Alice on kyllä ruukannu mulle vastata viesteihin ja välillä se rupes kyselee ihan ohimeneviä juttujakin muuten vaan :D

      Poista
  2. Erehdyttävästi lakalta ne kyllä näyttää - ei olleskaan huonot tarrat siis! Itselläkin kokeilut kokokynnentarrojen kanssa jäänyt ihan sen takia, kun tuntuu et ei ne koskaan kunnolla asetu paikolleen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Parempi tälläinen positiivinen kokemus :) mutta tuskin mä rupean näitä turhan useesti tälläsiä käyttämään. ei nää nyt niin kivoja oo :D

      Poista
  3. Kivannäköiset on (- sopii myös itsenäisyyspäivään!), enkä arvaisi mínäkään äkkiseltään tarroiksi näitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää olis ollut kyllä aika päheet itsenäisyyttä juhliin! :)

      Poista
  4. Wau! Olin ihan, että nyt se on pistänyt tuulemaan ja vetänyt kunnon glitterliu'ut. Aika hyvä huijauskeino niille päiville kun ei vaan jaksa :). Hyvä kun muistutit, että mullekin on tulossa BPS:lta paketti, tai pitäis olla tulossa... joskus... ehkä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ku mulla olis näin hienoja lakkoja, niin enhän mä tarroina olis tilannut :D eiköhän se sieltä jossain välissö tuu, kun sen tosiaan on unohtanut :)

      Poista
  5. No eipä näitä kyllä tarroiksi uskoisi! Mullakin on tulollaan taas laattoja testiin, mutta ne ehtii mulle ehkä varmaan sit kuukauden päästä... :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pitää varmaan kerjätä seuraavaan erään laattoja testiin, kun nyt ei tullut yhtään. En oo vielä päässyt testaamaan niitä suorakaiteen muotosia laattoja ollenkaan :)

      Poista
  6. Ai ne olikin tarroja! :D Näyttää kyl ihan lakkauksilta. Ihanat. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe! aika moni menee lankaan :) mutta sehän on hyvä asia tarroja ajatellessa.

      Poista
  7. Ei näitä kyllä olis kuvista arvannut tarroiksi :)
    Mutta mie olen taisteluni taistellut kokokynnen tarrojen kanssa, joten vaikka nämä olis toimivia en TODELLAKAAN tilaisi näitä xD
    Mutta siis hyvältä näyttää siun kynsillä ^.^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D ei mitkään tarrat kyllä mua lämmitä vieläkään. välillä villiintyy kokeileen :D

      Poista
  8. Ihanat ja hyvin oot saanut laitettua.Luulin myös lakkaukseksi ei olis uskonu että tarroja =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, nämä oli niin kivoja käyttäytyyn vaikka tarrojen kestävyys ei ole mitään huippuja.

      Poista
  9. Mä en YHTÄÄN tajunnut, että ne on tarroja, kun katsoin ekaa kuvaa! :D

    VastaaPoista
  10. Ei kyllä uskoisi tarroiksi! Tosi kivat (: Mulla on aina kestänyt BPS paketeissa melkeen se 2kk..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin :) aika jännä, että tuo toimitusaika vaihtelee noin paljon.

      Poista
  11. No ei kyllä tosiaan erota että ovat tarroja! :o Kauanko nuo pysyivät, jos saa udella? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä näitä pitänyt kuin alle päivän, kun en laittanut päällyslakkaa ollenkaan. Lähtivät sitten tarrojen tapaan kuoriintuun kärjistä. Eli ei pysynyt mulla kauan :)

      Poista
  12. Oho, saitpa noi hyvin aseteltua! Mä olisin ihan tyytyväisenä kehunut että teitpä kauniin liu'un jos et olisi kertonut että ovat tarrat :D

    VastaaPoista