9. lokakuuta 2014

Haaste: folio

Torstai-haastetta jälleen! Eipä kauan pysynyt mun lakkaustauko, kun Marina kyseli ja ehdotti tämän kerran aihetta. Mä olin aivan unohtanut tämän meidän haastejutun ja otin rennosti ajattelematta mitään kynsijuttuja laastari sormessa edellä mainittuun hetkeen saakka. :D Eipä se auttanut kuin lopettaa kynnen kasvatus ja kaivaa aluslakka esiin. Niin..ja se aiheeksi tällä kertaa valittiin folio. Viimeksi joulukuussa käytin huonolla menestyksellä foliota kynsiin, joten oli pieni puristus rinnassa, kun kaivoin foliorullat esille.

Otin pari kivaa folioehdokasta (hopea ja punainen) pöydälle esille ja mietin kumman ympärille lähtisin haastetta tekemään. Lisäsääntönä oli muutes haasteeseen, että yksi kynsi täytyi ainakin olla kokonaan folion peitossa. No, mä länttäsin hopean ekana tuolle mun vammakynsikeskarille. Kohta se sama folio oli toisessa ja kolmannessa kynnessä.. Samakait se oli pläntätä kaikille kynsille. :D Siinä sitä sitten oltiin holohopeafoliot kynsillä ja koristeluideat hukassa. Napsasinkin tässä vaiheessa kuvia, jos päätänkin jättää nämä näin tai joku katastrofi tapahtuu. 


Myöhemmin keskiviikko-iltana halusin leimata folioiden päälle ja kaivoin uudet MoYoun laattani esille ja tarkastelin sopivia leimaehdokkaita. Sailor 06 laatasta löytyikin kiva kuvio, jonka leimasin Konadin sinisellä. Sopi kivasti yhteen holoefektin kanssa, joka kylläkin heikkeni pikakuivattajakerroksen jälkeen.


Taidanpas jatkaa taas hetken kynnen kasvattelua, repeämä alkaa olla smile-rajalla siinä kohdassa, että sen saisi kohta viilaamalla pois. :) Jännä nähdä seuraavassa torstai-haasteessa, mikä on kynnen kasvutilanne. Jääkäämme seuraamaan sitä. Käykää sillä välin kurkkaamassa Dioriina-blogissa foliokynnet - - >

Milloin sä oot viimeksi käyttänyt foliota kynsillä?

13 kommenttia :

  1. Tykkään tosi paljon näistä!
    Vitjat, eipä oo muuten tullu mieleen leimata noita :D Yes! Taas uus vinkki. On se hyvä kun me tehään tätä haastetta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! 8)
      Mulla vaan pätkähti leimaus päähän ja hyvin toimi :)

      Poista
  2. Raikkaat kynnet suorastaan. Tekee mieli mennä pesemään hampaat jostain syystä, tai syödä minttupastilleja :). Mä en saa folioita tuolla tavalla hienosti koko kynnelle koskaan, vaan tökin aina mihin sattuu tarttumaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jännä mieliteko sulle tuli näistä! :D Onhan tuolla mullakin reikiä, kun on niin kaarevat kynnet, että folion palanen ei mitenkään mene tasaisesti siihen pinnalle. Yritän sitten töpötellä erikseen vielä foliota reikien päälle. Onko sulla folioliima käytössä? Sillä oon ite aina saanut koko kynnelle laitettua :)

      Poista
  3. Kerrankin onnistunutta foliota!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Sattui onnistumaan suht ok tällä kertaa!

      Poista
  4. Ihanat! Tykkään tosi paljon foliokynsistä vaikken itse omista yhtään foliota :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä joskus ebaysta tilasin läjän folioita, mutta jättänyt niistäkin itselle vain muutaman kivan, joita voi silloin tällöin käyttää, jos mieli tekee :)

      Poista
  5. Wautsi! Mun mielestä nää on todella onnistuneet :3 Verrattuna mun kauheisiin foliokynsiin. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Fani :) Foliokynsiäkin tekee, ei voi tietää kuinka monesti joutuu tekemään kynsiä uudelleen :D

      Poista
  6. Vau mitkä kynnet! Oot kyllä supertaitava :)

    VastaaPoista