15. joulukuuta 2013

Joulukissat

Mulle saapui toissapäivänä nettikirppikseltä kolme ihanaa uutta China Glazea.
Leimauslakaksi käyvä Cherish, rosahtava Life is rosy ja pinkkiäkin pinkempi 
Wicked style.


Halusin näistä kynsille jonkun ja tämä kirkkain pinkki sai luvan olla ensimmäinen.
Mä tykkään tästä pinkistä! :o Ihana. Ja peitti ensimäisellä
kerroksella suhteellisen hyvin, ei siis mitään lirua. Kynsillä on kuitenkin kaksi kerrosta. 

Jotain jouluista halusin nähdä kynsillä ja löysin ihanat, jouluiset kissa -decalit.
Mulla tulee väkisin mieleen näistä kynsistä Miracle ja hänen voittokynnet Mimaxin lakkauskilpailussa.
Tein siis "Miraclet" - pinkkiä ja kissoja :3


 Kenellä muulla tuli mieleen nuo voittokynnet kuin mulla? 

25 kommenttia :

  1. Voi kun on suloiset! <3 Hirveä ininä alkoi heti, kun näin kisuja :D

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Harvoin minun kynsillä tällästä näkee, mutta joskus täytyy repäistä :) Kiitos ü

      Poista
  3. Aaaw söpöt kissakynnet :3

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Voi kiitos Eekku! Kiva kun kommentoit tosi useasti :)

      Poista
  5. Varsinkin toi peukku on mahtava! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on munki lemppari! ^^ Harmi kun se ei mahtunut muihin kynsiin, peukku on usein se huomaamattomin sormi. :(

      Poista
  6. Ite oon koko päivän pähkäilly et miten pinkin hiekkalakan saa yhdistettyy joulukynsiin. Tahdon joulukynnet, mutta myös kokeilla sitä uutta hiekka ihanuutta! Tää antaa toivoa, et jotenkin voisin ehkä onnistuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sua ihanaa :D Mulla tuli heti mieleen pinkkin hiekkalakan kanssa, että tekis siihen hopealla glitterillä kolmiokuuset :) Vaikka taisit tehdä vasta kuusikynnet..

      Poista
  7. Onpa söpöiset kisukynnet! Miustakin eritoten peukku on hauska :) Joskus on kyllä itsellekin tehtävä samantyyppiset, tai ainakin yritettävä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos ü Se herättää kyllä eniten sympatiaa :)
      Toivottavasti teet niistä sitten postauksen, jään odottelemaan ;)

      Poista
  8. Ihanat noi decalit. Ite en jotenki osaa käyttää hahmodecaleita, aina viehättyy eniten kukista ja kiemuroista. :D Tuli heti myös mieleen miraclen kynnet, tosin noista valkonaamaisista kissoista tulee mieleen aina BBC Sherlockin Moriarty. "And honey... you should see me in a crown." (Ja tämä johtuu ihan siitä, etten malta odottaa tota kolmatta tuotantokautta.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullekin hahmot on vähän vieraita kynsillä, mutta välillä tosiaan pitää repästä kunnolla :D
      Kaikesta sitä tuleekin jotain erikoista mieleen :) Hauskaa!

      Poista
  9. Siis aivan upeat kynnet, vitsi mäkin haluun, sitä et vissiin osannut arvata? :D Oih, nää ois ihan mun joulukynnet! <3 Mistä nää decalit on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe :) Ihana kun tykkäät näistä. Ei turhaan tullut sinä mieleen :)
      Decalit oon useampi kuukausi sitten ostanut ebayn honeycatso myyjältä. Tuli sellaisessa isossa arkissa :)

      Poista
    2. ^No tuota vähän pelkäsinkin, ei taida ehtiä jouluksi tulla vaikka heti tilais. Mutta ehkä mä yritän, onpahan ensi jouluksi valmiina! Varioin näistä sitten leimaamalla kisut ja piirtelen jouluhömpötykset mukaan. :)

      Poista
  10. Vastaukset
    1. Kiva kun tykkäät! :) Se on kyllä ihana! Aivan minun väri. :)

      Poista