7. maaliskuuta 2013

Tuitui! Oon Tyty


Ajattelin esitellä itseni täällä blogissa, kun olen 3 viikkoa saanut vallata tätä asuntoa. Luulisin olevani jonkin sortin venäjänkääpiöhamsteri - lyhyemmin sanottuna talvikko. Nimekseni oon tainut saada Tyty. Ainakin noi hemmot yrittää huudella mua sillä nimellä pois mun puutalosta.

Mä päädyin Heidille jonkin sortin synttärilahjana. Ootas, mun täytyy syödä välillä poskia tyhjäksi..hetkinen..Noniin! Jouduin piilottelemaan pari viikkoa Heidin kaverin luona, kun olin ollut ainoa yksilö tätä minun laatuani lemmikkikauppassa. Oli siinä tytöillä melkoinen salaisuus, kun eivät voineet puhua minusta mitään Heidin kuullen, eikä ne päästänyt ees sitä kylään ettei mua nähtäis ennen syntymäpäivää. Kummallista porukkaa! 



Mä oon muuten melkonen hurjapää! Yksi ilta teki mieli vähä jumpata, joten kiipesin mun kolmikerroksisen häkin ylimpään kerrokseen, josta kiipesin vielä roikkumaan etukäpälilläni kattoon. Siinä sitten rimpuilin menemään häkin katossa vaikka kuin kauan, kunnes voimat loppu ja tipuin maahan. Joonas otti musta videotaki. Ehkä te näätte sen täällä joskus, siis sen videon. :)

Ainiin, tykkään mä pyöriä lattialla selälläni - varsinkin nurkissa. Ihanaa kun se pöly tarttuu mun turkkiin! =^,^= Siitäkin taitaa olla kuvamateriaalia jossain..

Mutta palailen joskus uusien kuulumisten myötä tänne tai kun teen jotain tosi creiziii!


2 kommenttia :