16. tammikuuta 2019

Turkoosi-violetit lehdykkeet

Nyt ollaan vähän tutummissa väriyhdistelmissä kuin viimeksi - turkoosia ja violettia. Tykkään edelleen tehdä paljon liukuvärejä PP:n lakoilla, sillä niissä on tasainen laatu ja värivalikoimaa on kertynyt useamman pullon verran. On aina mukava yrittää keksiä vähän erikoisempia sävy-yhdistelmiä ja näillä lakoilla se on mahdollista. 


Pitkän ajan oon suunnitellut yhdistäväni turkoosin Salt waterin ja violetin Royalin. Lisäksi niiden väliin valitsin pehmeyttä tuomaan Londonin. Ja sitä pehmeyttä tuli iiihan vähän liikaa... mutta ei anneta sen häiritä. :) Leimat on Moyran mini 114 The Brighest sky laatasta ja leimattu muistaakseni Moyran mustalla leimauslakalla


Royal on muuten yksi kivoimmista sävyistä mun PP kokoelmassa! Oli kiva saada se pitkästä aikaan kynsille yhdessä salt waterin kanssa.

Mitäs mieltä te olette, toimiiko näiden värien yhdistelmä? 

8 kommenttia :

  1. Mun mielestä toimii oikeinkin hyvin, varsinkin tän leimakuvion kanssa! ♥

    VastaaPoista
  2. Aaaapua miten ihanat<3 todellaki toimii tää väriyhdistelmä! Mä tykkään kans tehdä liukuvärejä PP lakoilla, kun se on jotenki tosi helppoa. Normi lakoilla se ei meinaa onnistua ja mulla aina kuplii kaikki muut liukuvärissä paitsi PP:t

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ♥
      Tosiaan kaikki lakat ei toimi yhtä hyvin :)

      Poista
  3. Ihana väriyhdistelmä❤️

    VastaaPoista
  4. Todellakin toimiva väriyhdistelmä! Wau :)

    VastaaPoista