20. kesäkuuta 2018

5 uutta Picture Polishia

Täällä yksi joka innostuu herkästi uusista PiPo lakkakokoelmista. Tätä uusimman kokoelman julkaisua venytettiin pitkään ensivihjeistä lähtien. Julkaisupäivänä pistää 4 tilaukseen ja yhden sain pr-näytteenä Cesarsshopista. 


Destiny oli ehdoton must have -sävy heti ensinäkemältä. Se on sävyltänsä vaaleansini-turkoosi ja vielä vähän murrettukin. Itse halusin päästä vertaamaan tätä FUNin Magic stonen kanssa ja tämä oli paaaljon vaaleampi ja raikkaamman sävyinen kuin Magic stone. Kynsillä kaksi kerrosta.


Eternal herätti kiinnostukseni siinä vaiheessa, kun kuulin että se on paljon kirkkaampi kuin swatcheissa. Virallisissa kuvissa se näyttää hailakalta. Ensireaktio oli, että tuo ei ainakaan ole mun sävy mutta uteliaisuus sai tilaamaan sen. Tämä on kyllä tosi kiva syksyksi. Oranssissa lisäksi nuo hiput näyttää kultaiselta. ♥ Kynsillä tätä kaksi kerrosta. 


Fresh herätti kiinnostuksen alkumetreillä myös. Ihanan raikas, neon limenvihreä kera hituloiden. Hitulat tekee lakan mielestäni vähän likaisen näköiseksi, eikä kimallus niinkään pomppaa silmille. Kauempaa katsottuna niitä ei kuitenkaan huomaa ja harvoin tavallinen tallaaja kynsiänsä 5cm päästä tarkkailee. ;) 


Princess, joukon hempein - kylmä vaaleanpunainen jonka seassa hituloita ja shimmeriä. Kynsillä kaksi kerrosta. Vaaleanpunaista PP:n lakkaa mulla ei ennestään ollutkaan. Spring on tähän verrattuna tummempi ja pinkimpi. 


Royal - upea lämmin violetti. Mun kuvissa se on aivan liian sinertävä (ainakin omalla näytöllä), enkä osannut säätää oikeaksi. Kannattaa kurkata virallinen swatch. Kerron kuitenkin, että tää nousi kyllä yhdeksi omaksi lemppariksi PP:n lakoista itsellä. Nämä, joissa on paljon hituloita on kyllä mun suosikkeja kyseisen merkin lakoista :) 


Tällä hetkellä ainakin Fresh ja Destiny on Cesarsshopista päässyt jo loppumaan mutta kuun loppuun mennessä tulee täydennystä puuttuvista sävyistä, joita voi jo ennakkotilata ettei varmasti jää ilman ♥ 

9 kommenttia :

  1. Tuo Royal on semmoinen, jonka voisin ostaa :)

    VastaaPoista
  2. Mä niin tarttisin nämä itsellekin, mutta vielä olen pystynyt vastustamaan! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti nämä ei ihan heti ole poistumassa, että kerkeät sinäki hommaamaan ne ;)

      Poista
  3. On ne kauniita. VArsinki Eternal ja ROyal.

    VastaaPoista
  4. Nää kaikki on tajuttoman kivoja! Ehkä ainut Picture Polishin kokoelma mistä tuun tilaamaan kaikki. Destiny ja Royal vielä puuttuu, kaikki muut oon jo tilannu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla jäi vielä se Fancy tilaamatta, mutta ehkä se joskus eksyy ostoskoriin :)

      Poista