2. lokakuuta 2016

Syyskuun kynnet

Minun osalta syyskuu meni ihan hurahtaen ohi. Tiiviit päivät töissä ja koulutehtävät siihen päälle, ei jäänyt paljon aikaa harrastukselle. Olin tehnyt muutaman kynnet elokuun puolella valmiiksi syyskuulle, jottei aivan hiljainen kuukausi tulisi. Kerkesin onneksi kirjoittaa tekstejä aina jossain välissä. Nyt on mukava palata harrastuksen pariin.

Ette uskokaan kuinka mulla tekis mieli uusia koko lakkakokoelma. Ostaa paljon ihania uusia lakkasävyjä vaikka ihanuuksia mulla on nyttenkin..mutta se uutuuden viehätys! Kyllä te tiedätte. Leimauslakkoja ja -laattoja pistin kynsikirppiksen puolelle huutokauppaan täksi päiväksi, josko joku auttais vähävaraista opiskelijaa saamaan uusia leimauslakkasävyjä ostamalla vanhempia pois, jotka on pyörinyt laatikossa turhanpanttina :) 



Nämä kuudet kynnet oli kyllä kaikki tosi kivoja. Eniten ehkä tykkään mustavalkoisesta tai tuosta sinisestä leimasinmarmoroinnista. Nuo syksyiset kynnet tein harjoittelun aikana, jonka takia kynnet on aika lyhyet. Vaikka ero muihin kynsiin on vain muutaman millin, niin kyllä se on kuitenkin huomattava ero. Nyt kynnet on kerennyt kasvaa vähän lisää niin on vähän kotoisampi olla :)

Mitkä syyskuun lakkauksista on eniten sun mieleen?


4 kommenttia :

  1. Mustavalkoinen marmorointi ja Bow ovat mun suosikit, IHANIA! =)

    VastaaPoista
  2. 1 ja 4 ihan huikeat!! :o

    VastaaPoista
  3. Mun lempparit näistä on nuo kaikki marmoroinnit eli 1, 4 ja 5<3

    VastaaPoista