18. lokakuuta 2016

piCture pOlish - Gala

Vuosi sitten ostin ensimmäisen Picture Polish lakan. Oon todella maltillinen yli 10e ja jopa yli 5e maksavien lakkojen kanssa. Mun pitää todella pitkään ja kauan harkita tyyriimpien lakkojen ostamista vaikka tiedän laadun olevan vähän parempaa - ainakin yleensä. Tällä hetkellä hyllystä löytyy 9 PiPoa, joista uusin on tämä gala. Sain tämän lakan kokeiltavaksi Cesarsshopista. 


Edellisessa PiPo -postauksessani kehuin pinkin electric dreamin laatua niin galan kohdalla voin vain nyökätä samanlailla. Kynsille lakkasin kaksi helppoa kerrosta ja peittvyys oli riittävä. Sävyltänsähän tämä on sinisen ja violetin välimaastoa mutta enemmän se taittuu mun mielestä violettin päin. :D Näistä sävyistä voisi inttää vaikka kuinka ja omakin mielipide voi vaihtua siinä samalla monta kertaa, että mikähän sävy tämä nyt lopulta olikaan.. :) Pirun nättihän se on - ei siitä mihinkään pääse. 


Jotain koristeluja halusin saada galalle. Samassa kirjeessä saapui kokeiltavaksi myös hopeisia Milvejä, jotka passaa hyvin galan scatter holon kanssa yhteen.  Mulla on näihin kokokynnen decaleihin viha-rakkaussuhde, sillä välillä ne saan ihan hyvin kynnelle mutta välillä menee päin sitä. Tällä kertaa oli se hyvä päivä! 


Kuinka monta Picture Polishin lakkaa sulta löytyy?

15 kommenttia :

  1. Gala on kyllä kaunis yksilö ja noi hopeiset decalsit sopii todella hyvin Galan kans yhteen ♥
    Nyt kyllä kysyit melko pahan kysymyksen ;D Pitääpä ihan laskea montako PP:tä Helmerissä asustaa... Ohhoh! Niitä on kertynyt 56 kpl o.O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OHO! Sullapa on kertynyt aikamoinen kokoelma. Onko niitä julkaistukaan noin montaa? ;)

      Poista
  2. Älyttömän kaunis Gala lakkaus <3 mulla taitaa olla joku 30 PiPoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti. Eikai Galalla voi saadakaan kovin kamalaa aikaseksi kun on niin nätti. Onhan tuota sullekin kertynyt useampi sävy! :)

      Poista
  3. Gala on kyllä niin upea, ja koristelut ovat erinomaiset! :) Itseltä löytyy VAIN 7kpl PP:n lakkoja, ja himotuslista on loputon. Ehkä pikku hiljaa niitä voisi joskus ostella, koska kerralla niitä ei ihan viitsi ostaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin oon pikku hiljaa niitä ostellut - tai lähinnä yrittänyt kärppänä olla kynsikirppiksellä! :D Sun 7kpl on varmasti niitä spesiaaleja ja mieluisia sävyjä.

      Poista
  4. Kaunis lakka on, oli se sitte sininen tai violetti. :D

    VastaaPoista
  5. Äh, ei tällaisia kuvia missä Gala näyttää siltä että mäkin tarvitsisin sen!! Kääk.. mä kun oon jo ehtinyt aatella visusti että en tarvii.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. O-ou. I'm sorry :') Kyllä sä taidat vaan tarvita tämän(kin) ♥

      Poista
  6. Pipot on kyllä upeita lakkoja, iteltä ei siltikää löydy niitä :D Ihanat koristelut, sopii hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Satsuli! :)
      Onneksi on paljon muitakin upeita lakkoja. Eihän niillä kaikilla ihanuksiilla kerkeäisi koskaan lakkailla :)

      Poista
  7. Gala on ihana <3 mullakin on se :)

    VastaaPoista
  8. Mulla taitaa olla 4 PiPoa, eli oon vielä maltillisempi kuin sinä :D Haluaisin näitä kyllä kamalasti ostella lisää, mutta kun niitä on jo niin monta mitä tältä merkiltä haluaisin että oon vähänniinkuin sulkenut jo silmät niiden suhteen ja koittanut katsoa muualle xD

    Itse upeushan tämäkin lakka on, ja niin kauniisti koristeltu! ♥

    VastaaPoista