21. lokakuuta 2016

Ensikosketus RockNailStar sabluunoihin

Mulla sattui menneellä viikolla hyvä postipäivä, sillä samana päivänä luukusta putkahti 4 uutta kynsilakkaa. Oon aina innoissani uusista puteleista (vaikka hyllyssä olisi ennestään muutaman käyttämätön), että ne täytyy saada kynsille mahdollisimman pian ennen kuin seuraava uutuuslakkasatsi ilmestyy luukusta. Tällä kertaa nappasin kaksi lakkaa kerralla, jotta nopeammin saan testattua ne ;) Ei vaiskaan. sillä nämä kaksi Picture Polishia sopi mun mielestä kivasti yhteen tuoden syksyisen fiiliksen. 


Autumn ja Cherish. Tuota oranssia kaunokaista oon toivonut pitkään ja vihdoin sain ostettua sen itselleni. Cherish on myös yksi himoitsemistani PiPo:sta. Molemmat selvisi kahdella kerroksella mutta Cherishin kanssa ei kolmas kerros olisi ollut pahitteeksi. Cesarsshopin Satu lähetti mulle kokeiltavaksi pari arkkia RockNailStarin vinyyleitä/sabluunoita. Oon aina hiukan skeptinen uusiin juttuihin kynsirintamalla ja lämpenen hitaasti. Eihän nämä RNS:t enää mitään hirveän uutuusjuttuja ole mutta mulle vielä on tai oli.. Lueskelen ensin muiden postauksia ja kokemuksia tuotteista ennen kuin itse uskallan kokeilla. Niin kävi myös näiden kanssa. 


Ensimmäisenä nappasin kätösiini Mehendi Mini -arkin, missä on tuommoisia nättejä koristeellisia koukeroita. Meinas tulla jännäkakka housuihin, kun huomasin näiden kuvioiden olevan omille kynsille vähän liian suuria. Valitsin arkista kaksi pienintä kuviota, jotka onneksi juuri ja juuri sopi kynnelle. Sabluunat tarttui kynnelle hyvin ja irtosi ottamatta lakkoja mukanaan. Autumnin päälle tuputtelin meikkisienellä kultaista Opin Love.Angel.Music.Babya. Totesin tuputtamisen olevan huono idea pienen alueen värittämiseen, joten muihin kynsiin levitin lakan suoraan siveltimellä mikä onnistui paljon helpommin.


Lopputuloksesta tykkään kovasti. Värit ja kuviot on sopii hyvin yhteen. Täytyy kyllä vielä erityismaininta antaa tuolle Autumnille, että hitto se nätti! :D Tykkään tykkään ja tykkään. Olen sanonut tältä erää kaiken. Viettäkää rentouttava viikonloppu ♥

8 kommenttia :

  1. Tosi kaunis lopputulos ja ihanat nuo kuviot :)

    VastaaPoista
  2. Ihanan syksyiset kynnet! :)

    VastaaPoista
  3. Todella kiva yhdistelmä! Ihanat kynnet. :)

    VastaaPoista
  4. Oih ja voih <3 Nää kaksi on mullekin sellaisia, että pitkään oon himoinnut. Jostain syystä jää aina kuitenkin hankkimatta, kun kokoajan julkaistaan kaikkea uutta mitä myös tahtoisi :D Mutta kyllä mä ainakin Autumnin vielä hankin, se on niin upea!

    Ja sievät on muuten koristelutkin, kaikki sopii niin kauniisti yhteen :)

    VastaaPoista
  5. Onpa upea lakkaus! Autumn ja Cherish sopivat hienosti yhteen ja tykkään simona noista kuvioistakin :).

    VastaaPoista
  6. Aivan ihanat kynnet <3 Cherish on yks mun lemppari piCture pOlishin lakoista (: ja tosi ihanat koristelut.

    VastaaPoista