10. marraskuuta 2014

Olin hiusmallina

Jokin aika sitten paikallinen kampaamo haki hiusmalleja. Minähän sitten lompsin paikalle näyttämään mun reuhkan ja viime perjantaina sain soiton, että minut on valittu yhdeksi malleista. Ehtona malleille oli vain, että mahdollisimman vapaat kädet pitää antaa ja sehän passasi mulle erittäin hyvin.

Laitetaas ensin kuva, mistä lähdettiin liikkeelle. 1,5 vuoden tyvikasvu tai voiko tuota enään edes tyvikasvuksi sanoa :') Ohuet vaalennuksesta kärsineet latvat, joita on välillä napsittukin pois.


Kovasti sai mun oma luonnollinen hiusväri kehuja ja vitsailtiinkin, että eihän näitä tarvi edes värjätä; pestään ja kuivataan vain. :D Mutta eipä tuo mattaisuus ja vihreät latvat näytä mitenkään hyvältä, joten lähdettiin kuitenkin värjäilemään. Kouluttaja oli ilmeisesti kertonut/esitellyt kivan värisävysekoitteen aiemmin, jonka  kampaaja sitten ehdottomasti halusi meikäläiselle tehdä. Siitä vähän välivaihekuvia.


Värien pesun jälkeen yllätys oli positiivinen, minkä väriset hiukset mulle tulikaan! :D Tyveen laitettiin astetta tummempaa kuin latvoihin. Lisäksi etuhiuksiin laitettiin tummaa tuomaan syvyyttä hiuksiin. Hiuksia ei lopuksi leikattu oikeastaan yhtään. Etuhiukset leikattiin puoliympyrämuotoon nenän alapuolelle, suun kiertäen. Lopuksi vielä suoristusraudalla suoristeltiin.


..ja lopputulos! Kullan oranssisen kuparinen. Moni kävi kehumassa onnistunutta väriä :) Ja onhan tuo aika pähee! Vai mitä ootte mieltä? ..Voi kun itsekin jaksais edes välillä laittaa/suoristaa hiuksia :)

27 kommenttia :

  1. Oi kuinka onnistunut lopputulos! Ihana sävy!! ♥.♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki tykkään. :) Harmi vaan, kun haalistuu kovin :/

      Poista
  2. Tykkään, vähän tummempi väri toi ihan erilaista "asennetta" :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti :) Kyllä sitä erimielellä tuijotteli itseä peileistä ohikävellen :D

      Poista
  3. Tosi siistit! Pitäis itsekin uudistaa vähän tukkaa... Nimimerkillä mustat, mallittomat & huonokuntoiset hiukset kaksihaaraisilla maustettuna viimeiset neljä vuotta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Kampaamossa käynti piristää aina kummasti! On ihanaa, kun joku hiplailee tukkaa ja vielä mukavempaa kun saa pesun yhteydessä päähieronnan :)

      Poista
  4. Tosi kiva tukka! :) Mä kävin just itekkin kampaajalla ja kilin kellit... Tää tukka on mun mielestä edelleen tylsä ja tyhmä :D Josko vielä ennen joulua kävis uudelleen, kun nyt ois jopa ideaa, että millaisen haluisin sit oikeesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Tiikeriankka! :) Mä ymmärrän tuskasi. Mä aina toivon superhyper muodonmuutosta kampaamossa käydessä, mutta eihän sitä tuu, jos vaan pyytää leikkailemaan jonkin mallin takaisin :D Värjääminen kuitenkin aina vähän auttaa tähän supermuodonmuutokseen vaikka muutos ei olekaan suuri.

      Poista
  5. Ooooo vau! Tosi kivat tuli! :) Huh miten nätti tuo sun oma väri onkaan, olen kateellinen!

    Mä niin haluisin kans tehdä mun hiuksille jotain muutakin, kun värjäillä shokkiväreillä. Olis ihana leikata hiukset jotenkin jännästi, mutta en vaan uskalla. Koska tiedän et haluan tän tutun ja turvallisen mallin takaisin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Joo, onhan tuo oma väri vähän erikoinen suomalaiseen maantienharmaaseen verrattuna :D

      Uuteen muotoon leikkaus on kyllä aina riski, mutta aina ne hiukset kasvaa takaisin! :D Mä taas haluaisin joskus shokkiväreillä leikkiä, mutta en usko niiden passaavan mulle oikein. Tai eihän sitä koskaan tiedä!

      Poista
  6. Tuo väri on kyllä upea hiuksissa. Tää tahtoo kans!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään itsekin! :) Ei muutakuin maalikauppaan ;)

      Poista
  7. mahtava lopputulos :)<3 aivan kuten facebookissa jo mainitsin ;>

    VastaaPoista
  8. onpa tosi hyvän näköinen väri :)

    VastaaPoista
  9. Onpa tosiaan kiva tukka ja ihan älyttömän kaunis sun oma väri myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Tykkään uudesta tukasta ihan hirveesti ja mukava, ettei juurikasvun ero tuu huomaamaan kovin selkeästi kun sen aika koittaa :)

      Poista
  10. Wau!! Todella kiva väri ja hyvännäköiset hiukset tuli :)

    VastaaPoista
  11. Oioioioioi!!! Aivan ihanat!! Kunhan mun vaalea kausi loppuu, niin aivan varmasti matkin tuon sävyn.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hannele :))
      Tää sävy on aika kiva kyllä. Ois pitänyt muistaa kirjoittaa väriresepti ylös itselle, niin oisin voinut sen sulle antaa mukaan kampaamoon ;)

      Poista
  12. Tosi kivat hiukset, mahtavaa kun uskaltauduit johonkin tuollaiseen juttuun! :o :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Joo, tää oli tosi kiva juttu ja ehdottomasti lähtisin toisenkin kerran mukaan, jos mahdollisuus vain tulee :)

      Poista