23. maaliskuuta 2014

Kynsikoristeiden säilytys -video

Pitkästä aikaa uskaltauduin kuvaamaan teille videonpätkän :) Tällä kertaa ajatus tähän videoon tuli Hepexxxiltä, joka myös kuvasi jokin aika sitten oman kynsikoristesäilytysratkaisun videolle. Haluan siis esitellä teille mun laatikon sisällön :) Kaikki tarvikkeet eivät kuitenkaan mulla ole säilytyksessä laatikossa. Lakatut mallitikut, siveltimet, vanulaput ja kynsilakanpoistoaineet mulla on koulupöydällä, missä lakkaan aina mun kynnet. Niille pitäisi keksi joku järkevä säilytysratkaisu vielä. Tikut ja siveltimet ovat vain pienissä laseissa pystössä ja vanulaput omassa pussukassaan. Vanulaput ja tuputussienet olisi kiva säilyttää vaikka kannellisissa läpinäkyvissä purkeissa. Mutta mistä sellaisia löytäisin...

Videon voi katsoa alta tai tästä linkistä *klik*.  Nauttikaa ;)


Kuten videon lopussakin höpötän, niin mua tosiaan kiinnostaisi missä te säilytätte omia koristetarvikkeitanne? :) Kuvasarjaa/ videota omissa blogeissanne tai ihan vain tekstikin kelpaa kommentilla. Lisäksi vielä kysyisin, haluaisitteko nähdä videomuodossa jotain muitakin juttuja?

10 kommenttia :

  1. hahaa ihana murre! :D Sulla on kyllä hyvässä järjestyksessä kaikki kynsihilpetöörit. Ite joudun säilyttelemään omiani kenkälaatikoissa vielä hetken. Kivoja tämmöset videot, ehottomasti lisää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin kaikki tavarat oli ensin kenkälaatikoissa, myös lakat! :) Mutta jostain syystä ne ei enään riittäneet... ;)
      Lisää videoita voin kuvata heti kun keksin/saan jonkin hyvän aiheen. :)

      Poista
  2. Kiva video :) Kovin hiljaa vain juttelit :)
    Mulla koristeet on ihan kenkälaatikossa kun määrät on vielä minimaaliset.. En muista kuka vinkkasi, mutta mulla toi löllötyyny on (muistaakseni) kynsilakanpoistoaineen korkissa, on siis pienempi kuin toi oma kotelo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :o Omalla koneella kuului ihan normaalisti normaalilla volumella :) Toivottavasti sait kuitenkin jotain selvää :)
      Kenkälaatikosta on tainut jokatoisen härpäkesäilytys alkaa tai olla edelleen. Ne on kyllä tosi käteviä. :)

      Poista
  3. Kiitos paljon videosta :) Näitä on aina mukava katsella! Mun niiin tekis mieli ostaa taas jälleen kerran uusi laatikossa kynsitarvikkeille. Minkä ihmeen takia ei voi olla ikinä tyytyväinen vaan aina tuntuu, että jotain puuttuu? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki tykkään katsella muiden videot aina läpi mielenkiinnolla. Niistä saa yleensä ihan erilaisen kuvan ihmisestä tai ainakin varmistuksen omasta ideasta, minkä on pääkopan sisällä kehittänyt :)
      Jonkun puute on kyllä kamala huomata :D Jos sellaista ei oo heti saatavilla niin hirvee pähkäily keksiä korvike :D

      Poista
  4. ooh ihanaa että teit videon!!

    vitsit, nyt mun oma kämänen video on ihan nolo, sullahan on ihan sikana kaikkea! oon kade *_*

    ja lisää videoita kiitos :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiih, sun video on iha sun näkönen ja kuulonen! :D Ja oot huippu kun teit eka tälläsen videon, että pystyin matkiin ^^ Joten sun pitää tehä eka joitain videoita niin saan idean niistä ;)

      Poista