17. huhtikuuta 2013

Purple caviar

Facebookin 2. viikon lakkaushaasteen aiheena oli purple
 
Tää oli aika helppo, sillä mulla on vaan yks violetti lakka 
 (eikäku kaks mutten tykkää siitä toisesta niin paljo :D):
 Golden Rosen matte velvet 107, mikä vilahtikin edellisissäkin kynsissä. Mun pitää varmaan alkaa metsästämään samaista lakkaa jostain, kun tuo näyttää hupenevan niin nopeasti.
Lisäksi halusin kokeilla nytten uudestaan mikrohelmiä ja mulla sattui olemaan vaalean violetteja helmiä :) 

 

Ainiin, oon miettinyt teille lukijoille pientä arvontaa tässä kevään aikana :) Teitä on kertynyt mun mittakaavassa niiin paljon, että haluan jotenkin "palkita" teitä siitä hyvästä :) Mikään oo mukavampaa, kun huomaa, että on tullut kommentteja; joku sentään on kiinnostunut mun höpinöistä ja tekeleistä :)
 Ootte kivoja!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti